vineri, 22 februarie 2013

Jurnal de Congres

Am avut privilegiul de a participa la prima zi a Congresului PNL. De această oportunitate m-am bucurat datorită disponibilităţii generoase a senatorului meu de Piteşti, Ionuţ Zisu. Aşa că am intrat pe la la Senat adus la Congres de alt mărinimos amabil Marius Postelnicescu. 
Scopul meu pragmatic, în afara curiozităţii normale şi iscoditoare, pentru care m-am înghiontit la acest Congres s-a confirmat în vechiul adagiu: este posibiltăţi care se poate şi posibilităţi care ne se poate! Posibilităţile mele sunt în spectrul de nu se poate!

Am întâlnit oameni interesanţi, am avut conversaţii interesante!
Am urmărit atent vocea în pustiu a lui Kuki Călin Popescu Tăriceanu, care a pledat pentru vot uninominal la organele de conducere ale partidului, cu care eu sunt de acord, şi cu propunerea de alegeri pentru candidatul prezidenţial de la anul, care este o propunere stupidă, când ai candidatul acceptat de USL, adică PSD şi PNL, în persoana lui Crin Antonescu.
M-am întâlnit cu şeful meu de la ANDRAD, Gheorghe Ioniţă căruia îi port o din ce în ce mai bună amintire şi cu care am câştigat deja un proces politic cu acuze cretine şi antinaţionale!
Mi-a plăcut replica lui Antonescu la intervenţia unui delegat din Vaslui, care i-a amintit lui Crin Antonescu că a debutat în profesia de profesor la Vaslui şi care i-a promis că face un vin  Crin Antonescu (sper un Merlot!). Antonescu a mărturisit că oricine şi-ar dori doar o singură dată în viaţă să ajungă la Vaslui! Cred că doar lui Porumboiu, echipei de fotbal şi fiului regizor le place să se desfete cu plăcutele clipe vasluiene, tot timpul! 
Teo Niculescu ne-a invitat la Grupul Deputaţilor Liberali unde am băut apă şi cafea bună, apoi Ionuţ Zisu m-a invitat să văd şi Grupul Senatorilor Liberali, m-am pozat în faţa intrării al Senat. Apoi m-am pozat în purtător de cuvânt al Camerei Deputaţilor!  
Am avut ocazia unei discuţii amicale cu Radu Călin Cristea la spartul Congresului şi m-am pozat cu primarul meu preferat şi viitor mare şef al liberalilor români, sasul Klaus Johannis. 
P.S. La apelul meu adresat doamnei Mariana Câmpeanu să aibe grijă de pensiile noastre, domnia sa a exclamat amuzată către un amic: Parc'aş fi Mama India!
Marius Postelnicescu
Cine râde în gura mare?
Klaus Johannis şi Minerva Boitan doi sibieni pe cinste
Eu şi Gheorghe Ioniţă, şeful ANDRAD
Îmi amintesc că după prima mea vizită în Occident în Germania încă Occidentală, în 1990, unde am fost la Heidelberg, prin mici orăşele germane din basmele lui Grimm şi Hauf de pe Valea Nekarului, la Frankfurt, Stuttgart, Holzminden, Hameln pe Weser şi la Bremen. Revenind în Sibiu după ce o însoţisem pe lelea Oană, sora cea mare a mamei, la Avrig. Revăzând superbul oraş ardelean, unde am mâncat cel mai bun parizer şi unt din lume în copilărie am exclamat: dacă cineva ar lustrui Sibiul un pic, acesta ar fi unul din cele mai frumoase oraşe, nu din România, ci din Europa. Ei bine, Klaus Johannis a reuşit acest lucru!
Pentru amicul Doru
Joe şi fratele NicolaeMarcu



























Ionuţ Zisu, eu şi Teo Niculescu

























Petre Roman şi în spate jurnalistul Radu Călin Cristea 











Iani Popa şi Polexe

Postelnicesu şi Luţu











Miuţescu şi Jinga


Joe şi primarul Klaus Johannis







6 comentarii:

  1. Interesant articol si frumoase fotografii.

    RăspundețiȘtergere
  2. După cît te zbați bănuiesc că o să te facă ăștia dacă nu prefect în blestematul județ Argeș, măcar primar la Pitești !

    RăspundețiȘtergere
  3. Sorine, nu-i frumos să blestemi locurile unde ai marcat o epocă plină de realizări şi prosperitate personale!
    Postul de primar este ocupat, dar e liber ăla de ţuţăr care să facă tot timpul nţţţţţ....când primarul trage o flatulenţă pe gură, sau pi Kuhr...

    RăspundețiȘtergere
  4. Oho,ai fost la Casa Poporului,eu nu am apucat s o vad,pare extragalactica...poate o sa o vad si eu adata. Eu stiu ? Cand tii cu cineva,ii ierti pascatele,vad la tine,tii cu PNL-foarte bine,ii ierti toate prostiile lui Crinache,calca peste hotarari comune,vine cu primarul de la Sibiu-marea scula- si ii uita pe colegii lui de partid care logic ar trebuie sa-i ia locul si vine bulache CA ASA VREA CRIN etc. Pai,Tariceanu nu a fost CEL MAI BUN PRIM MINISTRU ??? sau n-a fost ? De ce-i marginalizat ? o mie de intrebari sunt fara raspuns dar e tarziu colega. Oricum am vazut foto,imi plac ,dar cum ai dat de fratele meu ?? Sala-i mare..hahah

    RăspundețiȘtergere
  5. Păi acum îl descoperi pe Tăriceanu, cam târziu, când îl înjura Băsescu îl iubeai?
    Dorule prefer un guraliv asociat cu-n sas decât catastrofa cu care fraieri ca mine în 2004 au votat şi alţii ca tine în 2009. Cum îţi place un derbedeu cu trecut de interlop contrabandaist şi hoţ de case?

    RăspundețiȘtergere
  6. Bravo Joe, te-ai ajuns! Sunt convins ca era si Felix pe acolo, ca invitat al lingaului sau, Cacarau. Pe Felix nu l-ai gasit, sa te pozezi si cu el? Si ai utat sa te pozezi cu Fenechiu, interlopul tau preferat. Recunosc ca ideea lui Crin de a-l aduce pe Johannis in PNL a fost o lovitura de maestru. Il mai spala dupa rusinea cu Becali in PNL, poate il va face mai putin nefrecventabil pentru cancelarile occidentale ( ca acum e pus rau la index, dupa declaratiile nationaliste si antioccidentale din trecututl recent) si il ajuta sa-i marginalizeze complet pe Tariceanu si ceilalti care l-au criticat. Mai mult, chestia asta i-ar permite lui Crin ca, daca Ponta il tradeaza si vine cu un "ticket" Oprescu presedinte, Ponta premier, el sa vina cu un "ticket" Antonescu presedinte, Johannis premier. Pana si eu m-as resemna cu Cacarau presedinte, cu conditia sa fie Johannis premier. E evident ca asa ceva nu ar fi posibil, insa, fiindca parlamentarii PSD nu ar vota decat premierul dorit de ei (si ar fi sustinuti de PDL). Dar, oricum, ideea cu Johannis a fost o mare smecherie politica. Iti amintesc insa ca, la smecherii politice a fost bun si Base al tau, pana i s-a urcat la cap. La Base a durat ceva pana s-a vazut clar ca i se urca la cap. La Cacarau, e deja extrem de vizibil ca a luat-o pe calea asta.

    RăspundețiȘtergere