joi, 28 februarie 2013

Jazz oltenesc la Filarmonică


Astă seară am avut o mare plăcere! Am fost martor la un concert de jazz! Jazz venit din Oltenia, de la Craiova! Sufletul formaţiei Symphonic Jazz Project este saxofonistul Bogdan Uţă! Şi temerile transmise de un neinformat au fost spulberate de această orchestră s-au cântat în majoritate covârşitoare standarde celebre de jazz. Domnişoara Irina Pelin a asigurat partea vocală a unei orchestre care avea pe concert maestrul orchestrei Oltenia la vioara I, vioara a II, violă, violoncel şi chitară bas. Exista secţia ritmică şi clapele. Mi-au plăcut în special  swingul In the Mood a lui Glen Miller pe care o ascult la Classic Jazz - Sky FM. Apoi mi-a plăcut că am ascultat Nat King Cole, Frank Sinatra, Louis Armstrong, ritmurile latino, Tequilla. Nostalgia vremurile interbelice refăcută meseriaş în comisarii lui Nicolaescu ne-a oferită interpretarea Zarazei şi s-a terminat cu nostalgia valsului rus din Ocie Ciornyie!
Lumea s-a simţit bine simţeam la clasicele swinguri cu cei mai seniori bat ritmul! 
Am trăit o seară muzicală plăcută!
Bogdan Uţă şi cu mine


2 comentarii: