sâmbătă, 9 februarie 2013

When I'm sixty four!!!!!

Ninge în parc
Radu Vişinescu şi cu mine

Eu şi Iulian Ţecu






















Uite că incredibilul cântat în tinereţe de Beatles s-a produs, am ajuns la vârsta de 64 de ani! Pe 10 februarie am ajuns la această vârstă! Întotdeauna spun asta că ziua mea de naştere este înregistrată greşit pe 12 februarie, când m-au înregistrat la Primărie. 
Este şi Sf. Haralambie şi ar fi trebuit să mi se zică Hari (Harry)  în loc de Joe!
Şi ca să vă amuz am să public versurile cântecului interpretat de Paul Mc Cartney şi adresa de pe Utube.



When I get older losing my hair,
Many years from now,
Will you still be sending me a valentine
Birthday greetings bottle of wine?

If I'd been out till quarter to three
Would you lock the door,
Will you still need me, will you still feed me,
When I'm sixty-four?

oo oo oo oo oo oo oo oooo
You'll be older too, (ah ah ah ah ah)
And if you say the word,
I could stay with you.

I could be handy mending a fuse
When your lights have gone.
You can knit a sweater by the fireside
Sunday mornings go for a ride.

Doing the garden, digging the weeds,
Who could ask for more?
Will you still need me, will you still feed me,
When I'm sixty-four?

Every summer we can rent a cottage
In the Isle of Wight, if it's not too dear
We shall scrimp and save
Grandchildren on your knee
Vera, Chuck, and Dave

Send me a postcard, drop me a line,
Stating point of view.
Indicate precisely what you mean to say
Yours sincerely, Wasting Away.


Give me your answer, fill in a form
Mine for evermore
Will you still need me, will you still feed me,
When I'm sixty-four?

Whoo!


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=eCss0kZXeyE

I-am pus cântecelul dragei mele Adriana ca să văd dacă mai are nevoie de mine sau o să-mi mai facă de mâncare? Într-adevăr mi-am pierdut şi părul, ce plete aveam în poza de pe diploma de inginer!
Biserica Sf. Gheorghe

When I'm sixty four!
Lebede pe Argeş

13 comentarii:

  1. La multi ani Joe,viata indelungata cu sanatate si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani Joe. Sanatate. Take it easy.

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani Joe!
    Ce tînăr ești! Ce să mai zic eu care pe 12 februarie împlinesc 70?
    Să fii sănătos și să-ți păstrezi mulți ani de acum înainte obiceiul de a ne zgîndări zilnic curiozitatea de a afla ce ai mai scris.















    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, Joe! Inca 64!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lasă părul, important este că ești verde la spirit.
    La Mulți Ani!
    Bine aleasă (auto)-dedicația Beatles-ilor (sper să nu greșesc, e din perioada formației).

    Laurențiu Orășanu

    RăspundețiȘtergere
  6. La Multi Joe. Sanatate. Presupun ca fografiile cu lacul au fost facute in poarta strandului. Ehehe ce vremuri.

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani, Joe! Inca 64!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani cu sanatate,
    Sa iti dea Domnul tot ce doresti,
    Zile senine si fericire,
    La multi ani sa traiesti!

    Cantecul Beatles-ilor este frumos,mi-a amintit de timpurile de-altadata!

    Adriana Biro

    RăspundețiȘtergere
  9. La mulți ani și sănătate ! Bag de seamă că în blestematul oraș Pitești a nins azi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Joe, astept aniversarea cand o sa ne dezvalui cine-ti scrie pastilele de pe blog?!
    Glumeam, evident, sa ne traiesti sanatos si te regasim la fel de spumos la fiecare 10 si 12 februarie!MULTI ANI FRUMOSI,

    Vova

    RăspundețiȘtergere
  11. La Multi Ani cu sanatate.
    Sofia si fam.

    RăspundețiȘtergere
  12. La Multi Ani! Multa sanatate si numai bucurii!
    Elena S

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani, Joe,
    Multa sanatate, bucurii si impliniri.
    Tomi

    RăspundețiȘtergere