vineri, 29 martie 2013

Concert de cameră cu clarinet, violoncel şi pian

În seara de 28 martie la Filarmonică am avut un concert de cameră. Se alăturau trei instrumente pianul la care era interpretă distinsa doamnă Viorela Ciucur, violoncelul lui Dan Cavassi şi clarinetul lui Cristian Mancaş care a dat o notă aparte concertului. 
În prima parte ni s-a oferit concertul germanului romantic Max Bruch Opt piese pentru clarinet, violoncel şi pian op. 83. Concertul a fost iniţial pentru clarinet, violă şi pian, scris special pentru fiul său care era clarinetist. A cincea piesă se intitulează Rumanische melodie, asta fiind probabil o influenţă din vreo călătorie pe la noi. În pauzele dintre mişcări spectatorii au tot aplaudat, dar nu-i bai! 
În partea a două a concertului s-a cântat Trio în la minor pentru pian, clarinet şi violoncel de Brahms. 
A fost o seară interesantă pentru un public mai restrâns ca de obicei!


Un comentariu:

  1. Mihai Petculescu29 martie 2013 la 19:35

    Spre regretul meu, m-am pricopsit cu un pui de colon iritabil, care-mi da dureri destul de puternice, cu tot tratamentul si gaze. Asa ca nu-mi permit sa mai merg la spectacole. Risc sa ofer, involuntar, acompaniament la fagot. In schimb, am MUZICA DE CAMERA, adica ascult si char si descarc muzica, in special simfonica. Oferta pe Youtube este foarte generoasa.

    RăspundețiȘtergere