sâmbătă, 16 martie 2013

Jurnal de 16 martie weekend friguros


Pe unii dintre dumneavoastră îi obişnuisem cu postări zilnice, dar obligaţiile didactice m-au făcut să amân pofta de scris. Am avut test cu studenţii de anul IV de la secţia de Nucleare, curs de tehnologia reactorilor. Le-am dat subiecte pe 4 rânduri diferite. Le-am dat şi o întrebare bonus, de cultură generală la care au ştiut, suflat, cu excepţia a doi nătăfleţi care habar n-aveau de Ferdinand Întregitorul! Cel mai simpatic a fost răspunsul unui student, care de altfel nu a luat 10, ci doar 9! La întrebarea ce funcţie avea Tipătescu mi-a scris următoarele: este din partidul de guvernământ, stâlp al judeţului, invidiat şi criticat, bărbat tânăr, prezentabil, inteligent, imoral prin relaţia cu Zoe. Tipătescu era UN prefect! Mai mult decât perfectul, aş spune eu. Nu-i totul pierdut, există mulţi tineri inteligenţi, de care ţara asta are nevoie! Am dat mulţi de 10, ajutaţi de bonusul de cultură generală, dar şi o grămadă de 5, au venit unii ca să împuşte minimul, şi au îndeplinit condiţia necesară, care s-a dovedit şi suficientă, au unii o suficienţă...

Vreau să menţionez şi subiectul serialului HBO Rugul aprins. Din păcate nu l-am văzut, dar chiar când scriam am testat HBO GO şi-l pot vedea la liber! De ce mă interesează pentru că este despre un simbol la generaţiei mele, cehul Jan Palach, care s-a autoimolat în Piaţa Venceslas, la Praga la un an după înăbuşirea Primăverii de la Praga. Am văzut ceva din partea a doua şi nu m-am edificat. Ceea ce căutam era pe generic, tinerii ăia cu părul mare care dansau pe ritm de twist şi shake, îmi caut tinereţea de mult trecută..... 

Am citit în maxi taxi, ca de obicei, Dilema veche. După rubrica Cu ochii în 3,14 lecturez cele două editoriale ale lui Andrei Pleşu şi Mircea Vasilescu. Imediat după aceea mă uit pe articolul lui Cristian Ghinea şi mă enervez că-mi dispare aproape pofta de citit.
Cei doi distinşi lideri ai publicaţiei mor de grija celor aproximativ 58% din cetăţenii care nu au fost la vot pe 12 decembrie. Dacă te iei după cifrele reale oferite de Statistică ar fi cam 50% cei care nu au participat la vot. Democraţia le oferea posibilitatea, ei nu au folosit-o! Şi cu asta basta! 
Şi Pleşu  şi M Vasilescu ajung la concluzia că poporul votant s-a exprimatără greşit, adică nu au votatără cum trebuie şi, în consecinţă, opinează cei doi, trebuie schimbat poporul!
Cu domnul Cristian Ghinea problema este alta, el judecă partizan, spre deosebire de mult mai echilibratul Ovidiu Nahoi care dezbate, în fond, aceleaşi probleme. Tot articolul se bazează pe o premiză greşită, că iniţiativa celor patru state UE: Danemarca, Olanda, Germania şi Finlanda, este cu dedicaţie pentru România. Ei bine domnule Ghinea, nu este, este determinată de îngrijorarea produsă de modificările constituţionale din Ungaria vecină, care afectează democraţia în această ţară. Cristian Ghinea nu scapă ocazia de a fi mai mult decât partizan, adică să fie bolşevic şi să dea în toţi cei care critică atitudini externe care privesc anumite luări de poziţie din interior. Aceste vehemenţe îl au în subtext pe nenumitul Traian Băsescu. Domnul Cristian Ghinea este foarte vocal la "gravele încălcări şi puciuri" ale USL din vara anului trecut, care au avut o singură consecinţă vizibilă, schimbarea celor doi preşedinţi de camere. Doamna Anastase trebuia demult să-şi dea demisia după ce a votat o lege, în văzul aparatelor de filmat, cu un cvorum necorespunzător, ce trebuia s-o expedieze spre un loc similar cu acela al lui Adrian Năstase. Cât despre Blaga îl înlocuise pe Geoană, dat jos de propriul partid, PSD. PDL şi Traian Băsescu au avut nişte comportamente în perioada 2010 până în ianuarie 2012 care se pot încadra la aşa numita democratură, similară cu cea din începutul anilor '90, dar mult mai sfidătoare. Legi esenţiale s-au trecut prin Parlament prin asumarea guvernamentală, la votul de cenzură introdus de opoziţie, majoritatea nu a votat ca să nu se întâmple vreo defecţiune. Acest tip de confruntare autistă a dus opoziţia în pragul disperării, care a hotărât greva parlamentară. Şi asta era singura modalitate eficientă din cauză că majoritatea nu putea realiza cvorum dat fiind cât de firavă era aceasta! În aceste condiţii preşedintele Băsescu a declanşat o hăituire a propriilor opozanţi cu procurorii pe post de securişti, cu multe ascultări ilegale şi imorale de telefoane şi cu ameninţarea votanţilor rurali de la referendum. Imixtiunea lui Traian Băsescu a atins cote inadmisibile. Şi ce a făcut opoziţia în acest timp? A protestat de la tribuna Parlamentului, în media, mai ales la Antena3, devenită nomine odiosa pentru Băsescu şi ai săi. Singura iniţiativă externă a fost o conferinţă şa Bruxelles, unde a participat şi domnul Ghinea ca să concluzioneze cât de prost este Crin Antonescu! În rest în perioada respectivă domnul Cristian Ghinea era.... în Moldova. Nu zic că nu-i nevoie să fie sprijinită democraţia basarabenească, dar ochelari de sudor la realităţile româneşti ale domnului Ghinea mă pun pe gânduri!

Umblând prin Bucureştiul central am ajuns în Zona Brezoianu şi am revăzut starea jalnică ale unor case. Culmea una se află chiar lângă plomba sediu înfiptă arogant şi opulent de Bogart, lângă o casă în stare jalnică. Ce conştiinţă profesională au aceşti arhitecţi? Niciuna, bănetul pe clădiri urâte şi fără gust le-a orbit limpezimea privirii! Tot pe acolo am văzut noul Gambrinus. Este preluat cumva de Heineken, cu clădirea fabrică şi muzeu din Amsterdam (mă laud, am fost acolo!), iar de Gambrinus aflu că era un fel de spiriduş, rege al berii din Flandra. Librăria Humanitas arată perfect şi îmi imaginez ce plină este când au loc dezbateri culturale! Superbie şi tristeţe jalnică la doi paşi! 

Cu energia regenerabilă am iarăşi vreau nu vreau contacte. Joi la Politehnică era la Rectorat o conferinţă pe proiectul PATRES, privind implicarea administraţiei publice în domeniul energiei regenerabile. N-am prea remarcat primari faimoşi la lucrări, doar pe doamna rector Andronescu, care păstrează o vigoare şi apariţie zveltă pentru vârsta domniei sale. Am avut şi aseară o nouă dispută privind această sursă de energie şi despre domeniul nuclear. Eu nu neg impactul pozitiv al energiei alternative, cu impact scăzut ecologic, să ştiţi ca şi hidrocentralele şi câmpurile de turbine creează microclimate specifice.  Energia regenerabilă este utilă pentru rezolvarea unor necesităţi casnice de încălzire şi iluminat discontinuu, chiar şi în domeniul public al unor oraşe. Unde sunt ferm şi clar este la construirea mitului că aceste eoliene vor înlocui centralele electrice. Ele sunt doar complementare pe termen scurt, cum vrea Dumnezeu! Disputa  a fost şi pe tema consultării populaţiei dacă vor sau nu energie nucleară electrică. Germania cu o industrie nucleară excelentă renunţă la ea din cauza presiunilor ecologiste, se bazează pe gazul rusesc, cel din Marea Nordului, probabil şi acela de şist, dacă vor ecologiştii. Şi în plus fără scrupule importă energie electrică din Franţa, d’aia nucleară! Aceste consultări sau referendumuri nu se pot desfăşura în deplină cunoştinţă de cauză din cauza lipsei de cunoştinţe specifice, sunt domenii de specialitate.  Dezastrele care au avut loc au fost rare, dar cu impact pe industria nucleară. Cred că este şi o mitologie a riscului dezvoltată de grupurile ecologiste pe care o resping! Şi pot spune că sunt unul din puţinii care au văzut pe viu consecinţele catastrofei de la Cernobîl, pentru că eram de serviciu la reactorul TRIGA când a venit peste Piteşti norul radioactiv, care a înnebunit aparatele noastre cu salturi de mii de ori a valorilor, cu o ploaie radioactivă şi cu o iarbă pe care stropii de ploaie o făcuse mai radioactivă decât nivelul din hala reactorului.  Dezastrul a fost cauzat de o aroganţă inginerească vecină cu nebunia iresponsabilă. Fukushima este consecinţa unei catastrofe naturale nemaivăzute în Japonia, unde stăpânirea tehnologiei şi a naturii sunt însuşiri a psihicului nipon! 
V-aş scrie mai multe dar mi-a secat inspiraţia!





    

14 comentarii:

  1. Joe, de ce falsifici datele? Erau unii in institutul unde ai lucrat ca nuclearist, care modificau datele introduse in programele de computer pana cand rezultatele de calcul ieseau la fel cu cele experimentale. Te-ai molipsit de la ei?
    Primul fals: Iniţiativa celor patru state UE: Danemarca, Olanda, Germania şi Finlanda, este (de fapt) cu dedicaţie pentru Ungaria SI PENTRU ROMANIA, nu doar pentru Ungaria, cum zici tu. Se vorbeste, intre altele, despre statul de drept. Si nu zicea mai deunazi ambasadorul Germaniei ca in legatura cu Romania au aparut, din nefericire, indoieli in legatura cu respectarea statului de drept? Pe de alta parte, recent te plangeai ca nimeni din vest nu zice nimic de Ungaria si se iau numai de Romania. Acum ai intors-o, bagi datele altfel in programul de calcul, dupa cum iti convine tie?
    Alt fals: "Cristian Ghinea nu scapă ocazia... să fie bolşevic şi să dea în toţi cei care critică atitudini externe care privesc anumite luări de poziţie din interior". Pai era exact invers: comunistii ii LAUDAU pe cei care criticau atitudini externe care priveau anumite atitudini din interior. Cu alte cuvinte, comunistii urmareau sa dea in cei cu anumite luari de pozitie EXTERNE care criticau atitudini DIN INTERIOR, adica exact ce-au facut Crin Antonescu, Diaconu, Hasoti et comp. Joe, tu ori esti strain de logica, ori ti-a intrat in sange sa falsifici realitatea, cand intervin interese de partid.
    Alta interpretare falsa a faptelor: "Domnul Cristian Ghinea este foarte vocal la "gravele încălcări şi puciuri" ale USL din vara anului trecut, care au avut o singură consecinţă vizibilă, schimbarea celor doi preşedinţi de camere". Pai da Joe, asa e, au avut o singura consecinta, dar asta numai fiindca a intervenit rapid UE, iar cei din USL, gandidndu-se ca vor putea fura la referendum, au acceptat prosteste chestia cu prezenta 50 la suta; si pentru ca, in urma plangerii Curtii Constitutionale catre Comisia de la Venetia si in urma interventiilor Comisiei Europene pe chestia justitiei, in general,
    cei din USL au fost impiedicati sa reduca prerogativele Curtii Constitutionale (asa cum au incercat) si li s-au pus bete in roate si la acapararea integrala a justitiei. Au si declarat pe fata ca inca nu detin cu adevarat puterea, fiindca nu CONTROLEAZA justitia. Pai asta e DEMOCRATURA, Joe, ceea ce vor ai tai, care parca n-au auzit de separarea puterilor in stat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aia cu potriveala datelor este părerea ta!
      Eu cel puţin nu o foloseam!
      Eşti la fel de partizan ca Ghinea!
      Le vezi doar pe cele de o parte, de ce nu ai comentat ce am scris despre democratura realizată de Băsescu şi PDL, nu de ce a vrut să facă USL să fure, să şmecherească, că de fapt nu le-a făcut!
      Băsescu a rămas bine mersi şi minte şi falsifică realităţile din vremea când făcea ce vrea muşchii lui! Creştere economică în 2011, da la mine a fost scădere de pensie! Zii Doamne fereşte de bunele intenţii ale lui Băsescu!
      Şi-n chestia cu comuniştii eşti comic, păi bietul Istrati de ce a fost înjurat de toţi idioţii utili interbelici ai lui Stalin când a spus adevărul despre URSS!
      Tu nu vezi ca alţii realitatea decât dintr-un punct de vedere, eu măcar am o vedere mai panoramică şi nu-mi pun ochelarii de cal!
      Şi nu-i mai da cu dictatura, acum când ăştia de la USL au 70% există discuţii publice şi sunt consultaţi toţi, măcar asta au învăţat din opoziţie că ce ţie nu-ţi place altuia nu-i face!
      Trebuie să remarc cu tristeţe că atunci când Haider intrase la guvernare în Austria, austriecii deveniseră paria, acum când PPE taie şi spânzură, ai lor cam au dreptate tot timpul, iar dacă unii mai calcă în strachini precum Orban sau Rajoy cu hoţiile de partid sunt mângâiaţi doar pe cap!

      Ștergere
    2. Joe, tu care ascultai Europa Libera pe vremea lui Ceausescu, abia asteptai atunci "atitudinile externe" care "priveau anumite luari de pozitie din interior" si erai persecutat de securistii care "criticau aceste atitudini externe", la fel cum le "critica" acum Antonescu-Diaconu-Hasoti. Pe vremea aceea nu te suparai ca occidentul lua atitudine. Acum, protestezi alaturi de niste tembeli ca "se amesteca aia in treburrilii interrrne ale RRomaniei". Si esti acum in aceeasi tabara cu Voiculescu, care a fost GENERAL de securitate, draga Joe. Si esti in aceeasi tabara acum cu Iliescu, tu, care ai fost in Piata Universitatii si care ai mancat bataie in Pitesti de la oamenii lui Iliescu. Nu-ti mai iubesti nici tara - o vrei plina de corupti, pe care ii aperi alaturi de Antena 3, injurand cat poti justitia... Te-ai schimbat Joe, si toate astea fiindca ti-a micsorat tie unul pensia si fiindca te-a dat afara PDL-ul dintr-un post de director. De aici ura ta. Tu ai vedere panoramica? Ma faci sa ma prapadesc de ras. Eu cred ca nu vezi mai departe de ura ta de doi lei si de ceea ce crezi ca este interesul tau personal. Pentru astfel de considerente, putin iti mai pasa de interesul tarii, nu vrei sa se mai amestece UE in apararea democratiei si statului de drept in Romania (desi e mare nevoie sa se amestece) si vrei ca presedinte un om de nimic, un om al compromisurilor rusinoase si profund daunatoare care s-a aliat cu toti cei pe care ii detestai. Iti urez somn usor in continuare alaturi de Voiculescu, Nastase si Iliescu, de Nicolescu, Dragnea, Oprisan, Mazare et comp, care nu intra, se pare, in vederea aia a ta panoramica.

      Ștergere
    3. Acum chiar mă pui pe gânduri! Deci eu văd România doar prin interesul meu personal?
      Să ştii dragă Mihai că pe mine nu mă supără faptul că sunt demnitari europeni care critică anumite comportamente politice din România. Ei pot avea sau nu dreptate şi ţine de oficialii noştri să răspundă inteligent sau măcar cu umor, vezi cum a reacţionat Băsescu cu Olanda, sau reacţia lui Mircea Diaconu care nu-i prea inspirată la un actor!
      Văd că n-ai înţeles esenţialul când mă exprim la aroganţele şi ingoranţele lui Cristian Ghinea. Pe mine mă sufocă de idignare reacţia absolut imbecilă şi ticăloasă a unora a ca el, care atunci când apar reacţii externe nefavorabile României sar să aprobe nediferenţiat şi umil aceste atitudini. Face parte din ura de sine a românilor care erau sufocaţi de dictatură pe vremuri şi mai era de înţeles, acum în niciun caz! Iar turnătoriile penibile la UE ale Monicăi Macovei mă revoltă! Nu cred să existe astfel de reacţii prin alte părţi, e din tradiţia noastră fanariotă!

      Ștergere
    4. Şi Mihai să mai lămurim chestia cu Antena3. Nu mă uit la ei, dimineaţa am început să mă uit la ştirile de la PROTV, iar seara când am nevoie să văd dispute politice, mă uit la Digi24, care seamănă cu Realitatea de pe vremuri, cu Liiceanu şi cu Pleşu, cu număr minim de invitaţi, cu Hurezeanu, fără gălăgie!
      Dar mai mult mă uit la filme, am o grămadă de văzut şi am de citit, am acum în şantier, Evreul improbabil M Sebastian de Mihai Iovănel, cartea care tocmai am luat-o din Bucureşti, Gabriel Andreescu: Cărturari, opozanţi, documente şi Schimbarea la faţă a României de E. Cioran. La Tv mă uit la fotbal, cred că vezi şi din postări!

      Ștergere
  2. Nu stiu de ce trebuie sa repet citeva rinduri pentru ca n-au fost preluate la prima incercare, ai si tu cenzura aici !?

    Draga Joe, pina mai ieri credeam ca argumentatia de pe Forum la EVZ, e facuta de niste tipi mai redusi asa la IQ. Acolo unul demonstra matematic foarte serios ca la Referendum au votat contra lui Basescu 4 ( patru ) persoane, altul era entuziasmat de cum le-a zis-o EBA la Strasbourg. Inconsecventa lui Basescu sprijina statul de drept, Danilet et Co sunt un fel de James Bond in apararea "statului de drept", acum Blaga e minjit mai rau decit o facea acum o luna "cacarau", sa nu mai vorbim de tradarea euro-atlantismului si celebra "fatza spre Moscova". Cum ziceam, mi-era mila de ei. M-am inselat, azi un cunoscut comun de-al nostru m-a facut sa-mi tremure oftatul si genunchii. Daca si un asemenea om, pentru care am avut mereu o admiratie ascunsa, e in stare sa scrie de parca ar fi facut "copy-paste" de pe EVZ, e de rau.
    Refuz sa cred ca unul ca el poate vedea doar mizeriile dintr-o tabara ( care exista ) si crede sincer ca echipa lui Basecu e neprihanita, apara "statul de drept" bla,bla,bla. Daca dupa 8 ani de Basescu si echipa , oameni de asemenea calibru au ajuns sa creada asa ceva, e de rau Joe, nu mai are rost, "tzarisoara" e pe duca, daca nu plecam acum 25 de ani, as fi plecat astazi !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Mirciulica,
      Eu, care nu cred ca merit a fi considerat un "om de asmenea calibru",am avut si am, la randul meu, o mare admiratie, declarata in repetate randuri, fata de tine.
      Acum, revenind la cestiune, as vrea sa iti spun ca am recunoscut opinii similare cu ale mele la oameni de mare calibru, ca Andrei Plesu, de exemplu, Cartarescu si altii. Ca si ei, eu vad perfect tarele lui Basescu si ale celor din PDL. Dar, din pacate, din nou se pune problema unde este si unde a fost raul mai mare. Sa-ti dau un exemplu: recent Joe afirma ca au furat cel mai mult oamenii lui Basescu. O spunea asa, in stil Antena3, bazat pe impresii. Daca este vorba de impresii, atunci da-mi voie sa am impresia, alaturi de multi altii, ca au furat cel mai mult oamenii lui Nastase si ca cel mai mult au furat si fura in continuare baronii locali PSD, ca Nicolescu, Dragnea, Oprisan, Mazare et ejusdem farinae (expresie draga lui Joe). Iti dai seama ce trist este ca doi prieteni (ma refer la mine si la Joe)se contrazic pe un blog pe tema "cine a furat mai mult in Romania"?
      De asemenea, crezi ca eu nu-mi dau seama de imperfectiunile justitiei romane? Dar un lucru mi se pare evident: pe vremea lui Nastase domnea o totala impunitate pentru corupti. Nu a venit nici un James Bond (cum spui tu) sub Basescu, dar nu stiu de ce, au inceput sa intre la puscarie unii, atentie, si de la PDL si de la PSD. In fine, nu poti nega faptul ca Antonescu si ai lui au facut declaratii anti-occidentale in stilul anilor 50. Mi s-au muiat genunchii si am oftat cand am vazut reaparand astfel de declaratii.
      Eu nu am interese personale in Romania, si totodata am criterii clare, ca fost jurnalist, pentru a defini partizanatul. Deci, zic eu, doua motive pentru a nu fi partizan. Tot ca fost jurnalist, nu pot sa nu observ clar partizanatul inversunat al lui Joe, care distorsioneaza sistematic faptele. Eu sunt obisnuit sa ma uit atent la fapte, si printre aceste fapte, pe langa cele amintite mai sus, mai vad ca actualul premier insista sa nu il inlocuiasca in guvern pe un ministru cu dosar greu de coruptie, cum este Fenechiu. De asemenea, nu pot sa ignor compromisurile pe care le-a facut Antonescu.
      In fine, trebuie sa-ti spun ca nu citesc Evenimentul Zilei. Sursele mele sunt altele, inclusiv jurnalisti din Romania care mi-au fost colegi la BBC si Europa Libera, precum si alti jurnalisti, inclusiv din TVR. Apreciez de asemenea articolele din Dilema Veche (revista apreciata si de Joe) care, surprinzator, imi confirma opiniile. Nu vorbesc de revista 22, care il exaspereaza pe Joe, fiindca pe asta nu o citesc. In concluzie, opinia mea este ca Basescu e detestabil si ca PDL-ul este plin de corupti, dar ca acestia care sunt la putere acum reprezinta un pericol potential mai mare, daca nu sunt tinuti in frau. De aceea, eu consider ca este bine "sa se amestece UE in treburile interne ale Romaniei". Sper ca, dupa explicatiile acestea, ma vei scoate din categoria celor de care iti este mila.
      Te imbratisez cu drag.

      Ștergere
  3. Draga Mihai,

    "In concluzie, opinia mea este ca Basescu e detestabil si ca PDL-ul este plin de corupti, dar ca acestia care sunt la putere acum reprezinta un pericol potential mai mare, daca nu sunt tinuti in frau"

    Cu fraza asta m-ai salvat, de aici putem sa continuam. Dupa ce m-am lamurit ca in Romania nu exista partid bazat pe vreo ideologie, deci aia cu "de dreapta" sau " de stinga" n-are rost, dupa ce am vazut ca independenta justitiei , inseamna dependenta de "ai nostri", dupa ce am inteles si sublima "political correctess" de prin vestul asta exemplar, nu pot sa nu vad ca democratia asta tip Basescu, nu e mai buna decit altele. Doamna Merkel face afaceri cu Putin, Schroeder ce sa mai vorbim, la noi demiterea unui "detestabil" inseamna "intoarcerea spre Moscova" !!?? Prost, bun, educat sau nu, tzigani sau academicieni, poporul asta e facut idiot de unii pentru ca au votat 87% intr-un fel sau 65% mai tirziu, judecatorii sunt ciumeti sub presiune cind recuza 2 dintre ei, etc. Ce drac de democratie mai apara astia din UE acum. Si daca se intorce roata si doamne fereste cistiga SPD-ul la toamna in Germania ne mai trezim ca Romania este un exemplu de "stat de drept" si poate CDU-ul va fi preluat de Von Guttenberg, plagiatorul, dupa modelul romanesc, ca da bine. Din pacate in 2004 nu era alta solutie, chiar daca Basescu mi-era de atunci antipatic, dar in 2009 cred ca era mai bine chiar asa cu Geoana, alt fiu de securist si cu Johannis premier. Erau 3-4 ani mai curati si azi era si un echilibru sanatos intre toti dreptacii si stingacii astia.
    Iti doresc multa sanatate, nu te enerva pe Joe, el e o avere de prieten, chiar asa anti-Base !
    Cu drag, Mircea S.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai sa bem o bere !

      http://www.youtube.com/watch?v=hZykUwjyUAQ

      Ștergere
    2. Draga Mircea,
      Salut scepticismul tau sanatos si ii recomand lui Joe macar o farama din el; poate n-ar mai afisa chiar atata entuziasm fata de actuala putere.
      Si cred ca ai dreptate: ar fi fost mai bine cu Geoana si Johannis.
      Multumesc pentru raspuns.
      Cu drag,
      Mihai

      Ștergere
  4. Vedeti? De aceea citesc zilnic ceea ce scrie Domnul Negut. Pentru ca are si astfel de comentatori.
    Pentru cei care nu pot sa-si faca singuri un punct de vedere, este bine sa urmareasca dezbaterile de aici. Inteligenta si spiritul de observatie sunt la ele acasa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc stimabile anonim! Am mai spus pe unii îi recunosc, pa alţii sunt foarte curios să aflu cine sunt, nu de alta, dar sunt la fel de inteligenţi, dacă nu mai mult decât cel care declanşează aceste discuţii!
      Oricum această postare, opinie, sau părere a stârnit cele mai multe comentarii, o polemică cu Mihai V.

      Subiectul disputelor s-a limitat doar la opiniile lui Ghinea opinii, care cred că nu meritau atât efort, mai ales că părerea mea viza atitudinea unor comentatori care trăiesc şi uneori foarte bine din falsificarea unor realităţii româneşti, doar pentru... un pumn de dolari (anacronic Sergio Leone, acum se poartă Euro!.
      Pentru că în România principala marfă de vânzare este conştiinţa!
      În rest nimeni nu s-a legat de energia verde, sau starea jalnică a Bucureştiului retrocedat samsarilor care fac praf conştient ce este mai frumos din Bucureştiul interbelic!

      Ștergere
  5. Vai,vai,prietene,,,Ce inseamna sa fii patimas,atunci devii periculos in afirmatii.Exista in Romania o lege a votului popular ? In acea lege se explica clar ce este infractiunea in votare,ce ai voie sa faci si ce nu ai voie sa faci.In obsesia bolnava a lui Voiculescu,care a dat la bani cat a vrut PSD si PNL sa-l denigreze pe Basescu pe orice cale ,au aranjat in fiecare judet cu liderii PSD si PNL cum sa fure cat mai multe voturi. Eu stiu cazul din MH dar se pot extrapola in oricare altul. Sa mers pana la cel mai mic amanunt dar aceste lucruri se pot face cu oameni care sunt simpli si vorbesc. Se plutea in aer acest furt vadit care urma sa vina ,nu mai vorbesc ca stia si SRI ,Politia,Armata,Jandarmerie care era " educata " sa inchida ochii si sa fie cat mai putine arestari a celor care incalca legea votarii. Asta era atmosferera inaintea votarii la noi ( am simtit aceleasi frisoane ca atunci cand la TM erau pe strazi pe 21 dec si simteam ca Causescu v-a cadea...). Bineinteles ca USL a castigat ,dar la noi a fost o frauda pe fata,jenanta,in toate comunele. Bineinteles ca EXISTAND lege a votului aprobata de toate partidele din Parlament candva,a iesit la atac procurorii,DNA.etc Ce vezi rau in asta ? De ce nu te bucuri daca DNA si procurorii au verificat deja ce stiau : FURTUL de voturi ? Nu vroiai macar sa stii cate voturi sunt reale si cate ireale ? Cum Basescu le-a zis sa-si faca datoria ? Ia chemat si le-a zis ,pe ei ? Pai,votantii nu facusera asa,nu votasera aiurea ? Doamne ce va orbeste un ideal prost ales. Adica dupa tine trebuia DNA sa stea acasa,procurorii sa nu se autosesizeze iar USL sa faca orice vrea . Asa tara iti doresti ????? Nu este tara pe care o vreau eu. Sa plateasca cine greseste indiferent cum se numeste. Azi a venit un procuror DNA si a zis : " nu stiu daca Nastase merita sa iese din puscarie. O sa ne opunem ca institutie,Nastase in aceasta perioada de detentie a denigrat institutiile statului,inseamna ca nu sa auto-educat si trebuie sa mai stea. A scris pe blog numai atacuri la presedentie si la alte organe ale statului.Punct . NU are dreptate ? Nu cumva Basescu,colega Joe, l-a chemat pe procuror si ia zis : da-i in cap ??? Dupa tine sigur Base a facut-o. La firma am un puscarias ,li sa facut reducere de pedeapsa numai la cei cuminti,"premianti",pai daca Nasatse a avut pe nas numai flacari de ce sa iese ???? doru. M

    RăspundețiȘtergere