joi, 24 octombrie 2013

Horia Ştefan

Horia Ştefan
Pe 16 octombrie am avut parte de o întâlnire neobişnuită!
Am revăzut pe cineva pe care nu-l mai văzusem de cam 40 de ani!
Este vorba de Horia Ştefan. 
Laurian şi Horia
Horia Ştefan a fost primul şef al Grupului Reactor de la ITN Bucureşti.
În primăvara lui '74 când m-am reîntors din armată m-am transferat la acest grup, unde mai eram coleg cu Laurian Anania (nepotul mitropolitului Bartolomeu!), coleg de facultate şi cu fizicianul Oprică Pupa-l-aş!
Eu cu Horia
Cu Horia Ştefan am făcut prima debarcare la Piteşti, prin iulie 1974, la sediul ITN Piteşti. Acolo am ajuns la un loc unde se vedea o groapă cam de doi metri adâncime. "Aici va fi reactorul" ni s-a spus!
Eu cu Laurian
Horia Ştefan a părăsit România şi s-a stabilit în în Canada. Şi iată că revenind în România, cu ajutorul lui Laurian l-am revăzut!
Horia arată foarte bine şi sportiv la peste 70 de ani!
M-a întrebat de persoane care demult sunt în istoria institutului unde am lucrat!
Dacă vă uitaţi la poze o să observaţi că Moş Crăciun sunt Eu!!!!!
Hahahaha......








Un comentariu: