marți, 21 ianuarie 2014

Mircea Toma îi răspunde lui Volodea

Nu-l prea simpatizez pe Mircea Toma!
Din motive personale, de amiciţie, prietenii ştiu de ce!
Dar m-a amuzat pentru că răspunsul este nimicitor!

Dacă ridici piatra de piatră vei pieri!

Aşa că public şi linkul cu răspunsul la scrisoarea... semideschisă apărută pe hot news!

http://economie.hotnews.ro/stiri-opinii-16453905-mircea-toma-raspunde-lui-vladimir-tismaneanu-linsajul-antenei-3-este-incalificabil-activewatch-taxa-corespunzator-dar-nu-intr-forma-care-rezervam-pentru-situatii-mai-grave.htm




În aceeaşi materie de critica anti Mircea Toma, dau şi eu o replică lui Andrei Cornea pe forum.
Care a sunat aşa:

"De acord domnule Cornea, A3 face partizanat, dar ce face B1tv? Cum puteți să săriţi in sprijinul unui post tv care nu l-a dat afara încă pe autorul celui mai scârbos, jegos, nesimțit atac realizat de jurnalistul Banciu împotriva conaţionalilor din Basarabia? Vă  întunecă mintea partizanatul! Cu ce se deosebește Turcescu, Mircea Marian, Andreea Pora de Gâdea, Chireac, Dana Grecu? Aceeași Marie autrement coiffe!"

Şi un alt tovarăş de pe forum îşi permite să mă facă idiot!
Şi finalmente, trebuie să-i dau dreptate!
Doar idioţi ca mine mai citesc revista 22

8 comentarii:

  1. poti fi linistit. comentariul tau a disparut. deus ex machina ! :)
    au ramas numai comentariile vasnice. uite, vezi, asa se face jurnalismul impartial. acum toti sunt de aceeiasi idee:
    PS: am cunoscut-o personal pe AP cu mai multe ocazii, inclusive o ora de tete a tete (cap la cap cum ar spune o cunostinta pasionata mai mult de fotbal decat de propria existent) in care am incercat sa ii explic (evident in van) o situatie economica pentru care eu aveam pregatirea profesionala si ea nu avea educatia sa o inteleaga. Sincer, e proasta rau. Spre verificare si pentru a evita acuzatia de insulta - http://dexonline.ro/definitie/prost. In definitie asi face si trimitere la IQ care este cuantificabil. M

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă Mac,
      Să ştii că nu m-au şters! Sunt pe a treia serie de comentarii, inclusiv comentariul lui Butoi şi răspunsul meu!
      Eu încerc să mă uit şi să consult toate sursele!
      De departe cele mai partizane se găsesc în fosta revistă 22!
      Măcar să fie un partizanat în scop nobil.
      E de citit şi interviul lui Cărtărescu din hot news de unde magnificul scriitor şi arghirofil îşi priveşte cu anumită scârbă populimea de unde, vrea nu vrea provine!

      Ștergere
  2. scuze permanente pentru literele incorecte sau lipsa. autocorectul meu e pus pe Engleza, si pentru ca scriu cu mult mai mult in engleza, nu merita sa il opresc

    RăspundețiȘtergere
  3. Una este ca o televiziune sa aiba un punct de vedere ( televiziunile nu sunt ale lui Basescu...) si alta este ca sa ai o televiziune si sa angajezi niste preoti-jurnalisti care sa zica NUMAI ce li se ordona. Uita-te si tu la descreeratul de Mircea Badea si la popa-Gadea-Joe...E ziarist cum este si popa-socru lui Ponta agricultor.... Ceasescu NICIODATA nu a permis ca un ministru al agriculturii sa fie popa...cat a fost el de nebun.Ce dracu e negru pe alb ca esti partinitor,patimas,orb la realitati. d.m. Plus ca Pontache a fost lacheul de casa al iubitului tau Adrian Nastase. Ce sa iese din asta care a vazut numai furaciuni,presiuni asupra justitiei,asupra televiziunilor,asupra presei ? Poate in aprilie la concluziile curtii de casatie asupra doctoratului falsificat scapam de el,ce zici ? Cred ca ar merita sa se dea un exemplu. Basescu a zis intradevar la o scoala din Constanta :" bai,copiii nu va omorati cu cartea ,avem nevoie si de muncitori,nici eu nu am avut note mai mari de 7 si am fost capitan de vas si uite,presedinte de tara " iar Pontache al tau nu a zis intradevar dar a falsificat flagrant un doctorat fiind de rasul lumii,,,,care-i mai grav ? Dupa mine Pontache,dupa tine sigur Basescu,nu ?d.m

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Măi Dorule,
      Eu dezvolt un subiect! Tu parcă ai învăţat doar Castravetele lui Mircea Crişan, Dumnezeu să-l ierte!
      Ce o să te faci când catravetele Băsescu o să ajungă la puşcărie?
      Atunci te vei ocupa doar de Pontache?

      Ștergere
  4. Cum sa-l cataloghez eu acum pe M.Toma dupa ce l-am vazut alaturi de celebrul securist ,Voiculescian,M.Dogaru in Piata Universitatii in dec.2012 !!!Banul e ochiul dracului.

    RăspundețiȘtergere