luni, 10 februarie 2014

Johannis schimbă stilul conferinţelor de presă


Hotărât lucru cu Johannis în Guvernul României şi în politica mare de la noi se schimbă modelul de susţinere conferinţelor de presă.

Sasul ăsta este un tip de altă structură, diferită complet de stilul lui Mitică de pe Dâmboviţa, pe Cibin se vorbeşte mult mai puţin!

Johannis este un geniu al comunicării, dar din spaţiul anglo saxon.

Şi conferinţa sa de presă a avut un climax!
A fost întrebat ce a căutat Dan Voiculescu la această întâlnire, Johannis a spus foarte scurt:

Habar n-am!

Curat lucru conferinţele de presă cu Johannis arată altfel!

Cam cum ar trebui să arate, adică!

P.S.
Nu-s doar eu fanul conferinţelor de presă ale lui Johannis, văd că şi Crin Antonescu este:

http://www.cotidianul.ro/antonescu-conferinta-lui-iohannis-de-manual-perfect-chirurgical-laparoscopic-nu-curge-sange-231841/

8 comentarii:

  1. Eu il cunosc personal caci atunci cand puneam pe roti retehnologizarea statiei Sibiu Sud (2001) a trebuit sa cautam tot felul de combinatii si am stat de vorba cu el. Apoi l-am invitat de cateva ori la Conferintele tinute la Sibiu si a participat cu o decenta si o diplomatie extraordinara. Acum se lucreaza la lansarea proeictului Sibiu Smart City care se realizeaza mai ales cu participarea Primariei si Consiliului Local. Cred ca este singurul oras din Ro unde acest proeict are sansa sa fie realizat datorita seriozitatii Sibienilor lor si a lui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de comentariu!
      Mi-ar place să aflu cine a scris comentariul!

      Ștergere
  2. Daca te-a si felicitat neamtzu, esti mare Joe !

    RăspundețiȘtergere
  3. Pacatul Dambovitean este ca cine vorbeste mult este considerat destept, iar unul care vorbeste putin si la obiect "e prost, mon cher!".

    RăspundețiȘtergere
  4. Of Doamne ! Ma bucur pe de o parte ca un ardelean , pe deasupra si neamtz ajunge acolo sa poata arata cam cum ar trebui sa mearga treaba. Pe de alta parte stiu ca "miticii" si Dimbovita il vor termina, deci imi pare rau de el. Cred ca simte si el ce-l asteapta, d-aia tine cu dinti de Primaria Sibiu. Nu asta e ( era ) solutia, in cazul asta ar trebui sa se duca muntele la Mahomed,
    ar fi fost mult mai bine ( inca din 1918 ) sa mearga Capitala unde-s ardelenii si banatenii si mentalitatea de la ei spre sud-est. A fost sa fie invers, ghinion !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Din pdv al lui Mircea Iohannis era bun la economie ca faceau o echipa buna!! Ha ha ha !
    Cu certitudine neamtul este bun dar sa vedem cum asmileaza politica damboviteana morala nemteasca. Daca am avea 30-40 ca el am avea guvern adevarat si chiar presedinte ! Daca ar candida ar spulbera orice contracandidat si cred ca ar fi reusit. Cine a demonstrat ca este apt sa construiasca nu sa demoleze la el acasa poate fi si pentru tara daca politicienii il lasa. Sa ne intoarcem la exemplele monarhice !

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu-i dau sase luni in functie.Sa vad daca se " implica " la furaciunile de voturi pe care o sa le vrea USL la alegeri, Rus nu a acceptat. Daca vrea sa-si pastreze si functia de primar la SIBIU imi aduce amintea de Ciorbea si sa nu-l mai vad. Pai,el are doua randuri....??? d.m

    RăspundețiȘtergere