miercuri, 25 februarie 2015

Cu prietenii

Ieri am avut nişte treabă în Bucureşti. Am profitat şi m-am văzut cu doi prieteni.

Primul cu care m-am întâlnit a fost Neluţu Puflea, fost coleg de cartier şi de serviciu, actualmente brav pensionar. Am consumat nişte bere în Piţa Gorjului şi am ne-am reamintit de tinereţuri, dar am uitat de poze.

În schimb cu Puiu Dumitru am făcut un selfie. Puiu este stabilit din 90 în Germania, este acum pensionar. Puiu mi-a fost coleg de liceu şi de facultate şi în anul 5 am stat împreună în cămin la camera de doi, luxul celor din ultimul an şi a trebuit să-mi îndure sforăitul.
Au trecut mulţi ani şi uite cum arătăm!

Dar am şi nişte poze de la patinoar.

Un comentariu:

  1. Prin clasele scolii medii am jucat hanbal cu Puiu (Birlicu/portar). Asta l-a ajutat sa fie rabdator nu numai cu sforaitul, dar si cu "virilitatea" ciorapilor. :) Cristi

    RăspundețiȘtergere