marți, 3 februarie 2015

Revedere cu colegii

Azi a fost o zi tristă!
A avut loc serviciul religios şi înmormântarea profesorului nostru drag Aureliu Leca.
La bisericuţa din interiorul campusului UPB am fost prezenţi 9 dintre colegii de promoţie de la CNE din 1972. Cred că nici o altă promoţie nu a fost atât de bine reprezentată.
Mircea, Betty, Adriana, Doina, Joe, Dan, Johnny

Am fost prima promoţie care am dat examen în 1967 la Nucleare. 

După serviciul religios Mircea Popescu ne-a invitat la el şi aşa l-am pomenit pe profesor şi ne-am amintit că am fost odată tineri.
Şi uite că la Mircea au fost prezenţi:
Johnny Burchilă, Dan Ciupag, Joe Neguţ, Doina Niţă, gazda Mircea Popescu, Betty Popa, Adriana Şoancă (Biro). Fetele să mă scuze că nu le mai ştiu numele de doamne. Nelu Bolma a plecat fără să-l mai vedem, iar Gigi Lucaciu s-a scuzat că este şofer.  
Mircea ne-a demonstrat că este un mare gospodar şi gurmet, am mâncat slăninuţă afumată şi cârnaţi asortaţi cu murături senzaţionale, gogoşari cu conopidă!
 Adriana, Doina, Johnny, Dan şi Tina Popescu

Poza de grup şi clipul neintenţionat pe care l-am pus în blog l-a făcut amabila nostră gazdă, doamna Tina Popescu.
Profesorul are de ce să fie mulţumit, l-am pomenit şi ne-am adus aminte de cât de mult a trecut când eram nişte tineri care doreau să spargă munţii.
Vremurile nu au fost întru totul favorabile, dar lăsăm în urmă cariere de care nu avem cu nimic să ne fie ruşine.


Şi iată că o zi tristă a fost prilejul să ne revedem!
 Să dea Domnu' să ne revedem şi cu alte prilejuri.

4 comentarii:

  1. Dan Ciupag ? Nelu Bolma ? au terminat nucleare ? Hai,mai Jo,poate au fost cu tine colegi in anul 1-2 apoi tu ai plecat ...la nucleare. dm

    RăspundețiȘtergere
  2. Dorule, tu n-ai ţinere de minte!
    Dar blogul meu te poate ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. PRECIZARE
    Nu din vreun motiv ascuns am publicat doar cele două fotografii.
    Pur şi simplu eram toţi şi m-am bucurat în plus că aveam şi o poză cu Tina Popescu.
    Non multa sed multum
    Vă mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa si emotionanta revedere, pacat ca a fost ocazionata de un moment atat de trist! M-am bucurat sa-i revad in secventele tale pe Adriana (neschimbata!) si Mircea (cu noua aliura de haiduc la pensie!)

    RăspundețiȘtergere