miercuri, 15 iulie 2015

Sunt un om de dreapta

Cu toate că toată viaţa mea am lucrat la stat mă consider că sunt un om de dreapta. Nu ştiu de ce cei care lucrează în sistemul bugetar la statului nu au acest drept să fie de dreapta pentru că sunt unii îl contestă. De fapt cam de câţiva ani de când după Decembrie 89, iniţiativa particulară a devenit normală. 
Am observat că au apărut unii tineri care nostalgizează cu stânga comunistă, asta chiar mă enervează!
Intelectualitatea românească s-a poziţionat aproape în totalitate la dreapta, chiar dacă a fost în majoritate absolută bugetară şi dependentă de buget. Mai ales scriitori care să trăiască din veniturile provenite din cărţi mă face să râd. Chiar dacă a fel de adevărat au fost unii din scriitorii români înainte de 1989 avea un mare succes prin cărţile scrise ei aveau diverse poziţii bugetare.
Am citit un articol scris de o tânără care se declară de stânga. http://www.contributors.ro/editorial/mesaj-pentru-vlad-mixich-de-la-o-prietena-de-stanga/
Nu pot să spun că nu m-au sensibilizat unele din argumente. Că stânga încearcă să tragă pe spuza ei chestiile sociale este ceva, dar ele au fost rezolvate întotdeauna de către guvernările de dreapta şi nu-i nimic nou în asta!
Citind comentariile celor care scriu pe forumul contributors m-a cuprins o tristeţe amară. Zic că sunt de dreapta, dar nu sunt în stare să exprime vederi de dreapta argumentate.

Şi chestia mă pune pe gânduri, eu am o gândire de dreapta, dar care nu exclude opiniile celor de stânga, dar închipuirile unora că au concepţii de dreapta negând dreptul stângii de a avea opinii mă întristează şi mai tare.

3 comentarii:

  1. tine minte: stanga este foarte buna sa identifice problemele sociale dar dezastruasa sa gaseasca solutii. este o imposibilitate interna a filozofiei/politicii de stanga. incearca sa aplice idealuri asupra unei lumi reale ce se supune unor legi nturale si nu morale

    ps: te consideri dar nu esti. sincer si serios. nimic rau in asta. doar o constatare. vezi cazul Rachel Dolezal. dar daca te simti mai bine, poti sa spui asa. Sheryl C. Wilson a spus din 1981 ca este ok sa faci asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu esti de dreapta iar altii ar fi dar ei nu stiu sa argumenteze asta...tu cum argumentezi ? Nu vad nici o referire personala sa trag eu concluzia ca esti de dreapta si ii critici pe altii care nu fac asta. Joe ,mai lasa criticile nefondate ,Cum simti tu ca esti de dreapta ? Simti in ...instrumente ? Parca mai ieri il acceptai pe Pontache ( care se unise cu unul de dreapta ,nu ? Cacarau...) Pai,accepti jumatate stanga ,jumatate dreapta ? ce iese Jo ? iese un partid gri...sau de cand a plecat Antonache nu mai esti cu Ponta ? Dracu mai stie cu tine tii,iar tu o tii cu dreapta...dm

    RăspundețiȘtergere
  3. Criteriul de baza in Romania pt a fi de dreapta fiind carnetul de sofer ... ma indoiesc , tu n-ai nici asta !?

    RăspundețiȘtergere