luni, 19 octombrie 2015

SIEN 2015

Azi s-au deschis lucrările Simpozionului Internaţional pentru Energie Nucleară la Ramada Park. A fost un prilej să revăd prieteni şi amici, colegi şi mai ales câţiva din tinerii care mi-au fost studenţi la UPB. Sunt mândru că doi dintre ei sunt deja doctoranzi.

Cu Călin Vilt
Cu Chris Alisson - RELAP5




Prezidiul SIEN

Cu Lucian Biro

Cu Bogdan Prunaiche
Cu Dorin Chirica
Am plecat după ora 3 d.a. spre Gara de Nord cu 105 chiar în stzaţie o figură cunoscută din istoria mea studenţească. Era Papaşa! L-am văzut acum 33 de ani la 10 ani după terminarea facultăţii. Era mult mai mare ca noi, nici nu vreau să spun ce vârstă are, dar se menţine în formă, este practic neschimbat. Dovadă? Mi-a zis că s-a recăsătorit şi după 60 de ani a avut doi băieţi care sunt la vârsta studenţiei şi bacalaureatului. Nici nu îşi mai amintea numele meu, eu ţineam minte doar porecla, de fapt este colegul Alexandru Popescu! L-am verificat pe lista de la 40 de ani de la terminarea facultăţii, omul grijuliu Dan Ciupag!


Cu Papaşa - Alexandru Popescu





Un comentariu:

  1. Nu-mi vine sa cred vazindu-l pe Bogdan. Cum au trecut anii...L-am vazut ultima data intr-o zi de septembrie 1998. 28????

    RăspundețiȘtergere