marți, 13 octombrie 2015

Zapcii internetului

Mă uit pe diverse site-uri unde sunt chestiuni interesante. Unul dintre acestea este şi contributors. Scriu acolo şi oameni interesanţi, scriu şi diverşi care sunt din categoria martorilor lui Băsescu cu convingeri exclusiviste şi care nu admit replica. Dacă aceştia măcar sunt autori publicaţi de această platformă şi este dreptul administratorilor să-i publice, altă problemă este cu forumul acestor articole. Aici este la liber să-ţi exprimi părerea, însă sunt nişte ca să ne amintim de trecutul fanariot nişte zapcii, adică nişte jandarmi ai forumului. Dacă nu sunt de acord cu tine începe să te împroaşte cu mesaje eufemistic neplăcute dacă nu să spuneam mai mult. În engleză se numesc troli, eu le-am spus zapcii sau mai nou jandarmi. Am mai găsit şi pe forumul ziarului Adevărul on-line. Este acolo unul care se autodenumeşte vânătorul de cretini, de fapt el un cretin absolutcare te pândeşte şi dacă îl critici pe TB eşti imediat pus la punct. Înţeleg că individul a emigrat prin SUA, el n-are altă treabă decât să stea pe laptop şi să te jandarmerească şi după vârstă nu pare că s-a pensionat, ca să aibă timp să scrie nerozii pe forum.
Pe contributors este un autor, tot trăitor prin SUA care se ocupă cu obstinaţie să dea ordine foştilor conaţionali ce să facă şi să dreagă ca să ne fie bine şi la vară cald. Şi acest domn este manager de firme prin SUA şi iar mă surprinde timpul  dedicat fostei patrii, de parcă prin SUA ar fi doar un fel de rentier cu prea mult timp la dispoziţie. Subiectul era Bechtel şi domnul respectiv îi ordona lui Hellvig să depisteze pe nenorociţii care au manipulat acest contract. Ideea domniei sale părea a fi că românii sunt exclusiv de vină. Ori eu m-am permis să spun că dacă este să săpăm la contractul Bechtel trebui să-i băgăm la puşcărie şi pe americanii care au făcut o bucată de autostradă de vreo 80 de km care începe de  nicăieri şi se termină nicăieri la preţ de autostrada completă Oradea - Braşov de vreo 300 de km! Cum a fost posibil asta? Deci eu sunt nevinovaţi, iar şpăgarii şi incompetenţii părţii româneşti sunt doar ei apţi de puşcărie. Scriind acest lucru am stârnit revolta marilor iubitori de americani care m-au luat imediat la şuturi. Şi eu sunt iubitori de americani, dar cei corecţi, şi nu a hoţilor de tipul celor de la Bechtel, sau cei de la băncile americane ticăloase care au minţit declanşând prelungita criză economică şi care bănci au fost salvate din banii contribuabililor americani oneşti.

Pe de altă parte citind comentariul domnului Naumescu la declaraţiile lui Junker filo ruseşti şi anti americane, am remarcat că domnul Junker este de loc din Luxemburg, cea mai filoamericană din vestul Europei. Mi-am găsit naşul zapciul m-a luat la şuturi că sunt habarnist şi mă tampona cu exemplul britanic. Ori Marea Britanie are o  istorie separată în relaţie cu SUA, fostă colonie şi cu care împarte limba, justiţia şi mentalităţile. I-am explicat, dar mi-am găsit naşul, imediat mi-a dat peste gură ca-n bancul că voi de ce americanii  îi prigoniţi pe negri, dacă metroul de al Moscova nu ajunge la timp! 
Este din aceeaşi categorie de martor al lui TB, care nu admite vreo replică, exact de tipul cretinul de la Adevărul.
Aceşti paraziţi ai internetului nu permit o polemică normală cu păreri pro şi contra, cu dispute de oameni aşezaţi.
Nu ştiu de ce, dar libertatea este atât de prost înţeleasă şi extrem de mare nevoia de a-i dea peste gură preopinentului ca să arăţi că celălalt este mai prost. 
De unde şi vorba prietenului Mihai V.: majoritatea românilor cred că majoritatea românilor sunt proşti, evident cu excepţia celor care cred asta!


10 comentarii:

  1. daca nu ai ce face si bantui pe site-uri! Dorin

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate! Dacă sunt pensionar cu pensie de "securest"!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu esti un zapciu ! Tu vezi negru cand auzi ca exista si sustinatori ai lui Basescu. Tu nu poti discuta cu cineva care are si alta parere decat a ta. Esti mai rau ca americanul-roman care te tamponeaza daca il lauzi un pic pe Basescu.Este mai rau ca tine ? Totusi Basescu a fost ales cu un nr de voturi,respecta-i pe aia care l-au pus presedinte daca poti respecta pe cineva,zapciul meu drag. O sa incepi cu alegerile din diaspora de la Paris,cu cei 6 mil ( dar mai multi au stat acasa si nu au votat ,de aia a castigat,asa fiind regula...) netinand cont ca aia care nu au venit la vot l-au dorit,dovada ca a mai stat 5 ani si nu a ramas acasa cum a vrut PSD-isti ,Cacarau-Crinache si cu tine. Cine a castigat ? Voi si acum plangeti pe seama celor care au iesit la vot ( cred ca jumatate ) pentru ca de jumatatea mincinoasa sa ocupat oameni ca Dragnea,pe care l-am avut in fiecare judet,,, avea alt nume,dar exista...Uite ca l-au dat si in judecata pe Basescu de un super-bou,Ghisa ,ca a fost presedinte nevalidat si a luat de la justitie una peste bot ,cum era si normal . Cand iti mai revii ? pa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca de obicei trăieşti sindromul anonimului intoxicat de securistul TB. Atât de intoxicat că scrii că-l laud! Nu! E viţăvercea! Somn uşor! hahahaha

      Ștergere
    2. Joe, anonimul de mai sus (cum sunt si eu) vad ca este cazut in extazul fostului lui presedinte , pretinde ca a fost ales de mai noi toti (nu vede minciuna si manipularea nici caracterul infect al lui basescu care minte cum respira) Daca alt model nu are, e dreptul lui, dar nu intelege ca mai sunt (si nu putine, alte pareri, vad ca tocmai de asta te acuza). Pe drept te acuza , pentru ca si tu esti la fel de obsesiv cand ai alta parere. Pe scurt , basescu, asa cum sustii si tu, este cea mai odioasa si perversa persoana din politica mizerabila romaneasca, Insista sa fie ca paduchele in fata, fara a avea o sustinere (decat adulataori intr-o doctrina meschina, pe care numai ei o inteleg)

      Ștergere
  4. Va invit sa discutati si despre un sef de stat care habar nu are ce se spume prin Europa, in speta de catre Junker! Chiar asa? inseamna ca are atata suficienta in el, incat nu citeste nici macar informarea care I se face zilnic! Si, d-le Joe, acum se comunica la TV ca prietenul tau, Silvian Ionescu-il mai tii minte, nu?- este chemat la DNA! Cum reusesti sa iti bazezi articolele jegoase numai pe penali? ( Voiculescu, posibil " Calin file de neveste" si nu mai fac eforturi de memorie sa imi aduc aminte si de altii). Si, apropos, ca mi-am adus aminte si D-ta trebuie sa stii de la sefii tai: ce se mai aude cu tereburile de la Nana? Acolo, alegerile au fost castigate tot timpul de PSD si PNL!!! I-au arestat pe vinovati, oare? Iar pentru anonimul de mai sus: da exemple de " minte cum respire ". Eu stiam ca asta se zice de Ponta, sau dansul este " tabu"?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu , intelege ca basescu minte cum respira , nu mai extinde asta la alte persoane non grata dumitale, ca asta nu e un raspuns inteligent. este o inganare

      Ștergere
  5. D-le Negut, ori esti nebun ori de cea mai rea credinta posinila. Cum poti vorbi despre zapcii, cand cel mai intransigent zapciu esti chiar D-ta? Arunci cu laturi in oricine, fara sa dai si argumente! Niciodata! Cred ca mai degraba esti nebun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnule, nimeni nu e perfect, dar dumneata chiar pari nebun.

      Ștergere
    2. Domnule sunt nebun că am poziţia asta faţă de TB, este poziţia certificată de Referenumul din 2012 unde o majoritate zdrobitoare s-au exprimat astfel, evident mai puţini de 50% din putativii votanţi?
      Sunt nebun când spun că în afacerea Bechtel vinovaţi sunt în egală măsură şi românii şi americanii?

      Ștergere