vineri, 2 martie 2018

Dorina nu s-a dat cu securitatea

De obicei nu fac trimiteri la linkuri doar în cazuri speciale.
Google îmi furnizează tot felul de ştiri, multe provin de la EVZ care reflectă opiniile lui Andronic, Băsescu şi alte hiene de presă şi penale.
Dar întâmplarea a făcut să primesc un articol scris pe pressone. Este un articol excelent care mi-a reamintit de tinereţe. Dorina eroina acestui articol este o şcolăriţă în 1970 în clasa VIII-a care era îndrăgostită de muzica rock, asculta Europa Liberă şi a intrat în atenţia securităţii şi i-a nenorocit viitorul, blocând-o să intre la facultate. Azi are 63 de ani şi este bunică. A fost o femeie frumoasă şi deosebită care a avut de suferit pentru că ciubotele picioarelor nespălate ale securităţii au intrat în viaţa ei. De ea s-au ocupat 5 colonei şi generali. 

Asta îmi aminteşte de tinereţea mea în care am fost şi noi obiectul de scrutare a securităţii. 

Cu asta se ocupa securitatea patriotică pe care au azi au obrăznicia să rememoreze javre precum Rogojan, şeful de cabinet al securistului şef Vlad. Acesta care este în turneu neobrăzat cu cartea despre acest monstru care a coordonat direct represiunea de la Braşov după 15 Noiembrie 1987.

Citiţi vă rog şi amintiţi-vă.


https://pressone.ro/dorina-nu-s-a-dat-cu-securitatea/

Un comentariu:

  1. Impresionanta istoria Dorinei, cred ca si datorita faptului ca eram liceeni la vremea respectiva si aveam preocupari asemanatoare ... Nu pot sa nu intreb ce inteleg adolescentii acestor zile din aceste relatari?!

    RăspundețiȘtergere